Men va f-n! Lärde, inte kördeJag skyller på @Chili som körde mig det för typ 10 år sedan. Bästa sättet att hantera överbliven spaghetti![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va f-n! Lärde, inte kördeJag skyller på @Chili som körde mig det för typ 10 år sedan. Bästa sättet att hantera överbliven spaghetti![]()
Jag skyller på @Chili som körde mig det för typ 10 år sedan. Bästa sättet att hantera överbliven spaghetti![]()
Jag föredrar spaghetti - det blir liksom lite som kalla pannkakstrådarKall, kokt pasta med socker på?
Inte glutenfri då, den blir stenhård...
Jag föredrar spaghetti - det blir liksom lite som kalla pannkakstrådar
(Och jag äter bara gluten - lever för gluten)
Jag skulle definitivt inte säga nej till den kombon utan att ha testat!Kanske chokladsås och strössel?
Gluten är jättegott!Jag föredrar spaghetti - det blir liksom lite som kalla pannkakstrådar
(Och jag äter bara gluten - lever för gluten)
Utan gluten hade jag försmäktat oavsett ö!Gluten är jättegott!
Utan gluten hade jag försmäktat oavsett ö!
Låter ljuvligtAllt babbel om pasta med socker får mig att minnas farmors vita fluffbröd med Bregott och strösocker. Ibland även jordgubbar.
Låter ljuvligt
Jag var (är) mycket för naturell fet yoghurt med ett lager strösockerMen jag är ingen sockerråtta, inte alls!
Fint också att du är en GOD MOR som försmäktar utan gluten av kärlek till ditt BARN![]()
Kan du baka eget? Jag menar, du har väl ändå inget annat för dig?Just vanlig pasta blir oftast samma åt alla, det är så olika lång koktid. BRÖD däremot... den som skapar glutenfritt ”bröd” måtte hata människor. Allt smakar #%^#. Är det ätligt kostar en liten limpa 89kr.
Kan du baka eget? Jag menar, du har väl ändå inget annat för dig?![]()
En kock måste ju få göra sina egna tolkningar av klassiska rätterVill bara flika in att originalreceptet är gårdagens pasta som värms med socker, bara @Killaloe som äter den kall.![]()
![]()
Vagt minns jag att jag någon gång när jag var i tågluffaråldern hamnade i München och där råkade jag beställa in Spaghettieis, eller om det hette Eisspaghetti. Jag har glömt vad jag trodde att det skulle vara, men det visade sig vara iskall, sötad spagetti. Så vitt jag minns vågade jag inte ens smaka, jag var katatonisk av chocken.En kock måste ju få göra sina egna tolkningar av klassiska rätter![]()