Attans! Jag som tyckte att lövbiffsrosor lät så spännande.
Finns lövbiff kvar, så än är det inte för sent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans! Jag som tyckte att lövbiffsrosor lät så spännande.
Jag funderade länge på var sjutton ni förvarar glassen innan jag insåg att det inte var så att du dammsög egentligen. #trög
Du är i sanning ett riktigt föredöme!Men pyjamasen har jag inte klivit ur än minsann!
Så fruntansvärt gott det lät!Jag åkte till Göteborg i svinottan imorse. Frukost på SJ-tåget, sedan andrafrukost med nybakta bageribröd hos min kompis. Följt av en mils promenad över Götaälvbron, upp på Ramberget, ned till en Street art och food marknad på Lindholmen. Där åt vi sen lunch (seitankorv med massa skojiga tillbehör och en saffranschilirisottoboll med mozarella som var friterad). Sedan FÄRJA!
Nu kaffe och vila.
Två underbara kardemummabullar från hipsterbageri till lunch. Innehållet i ett försenat påskägg från min ÖMMA MODER till mellanmål. Funderar nu på vad jag ska ha till middag förutom VLIN.
Pasta!!!!Nötter? Eller SWACOS
Så jobbigt med SWACO! I mitt yrke har jag mycket att göra med de där friterade ingenjörerna på det snarlika företaget någon nämnde förut. Särskilt i ett av mina mest problematiska projekt, så jag rycker liksom till när jag ser namnet![]()
@Anna Det var en häftig lokal!