Gjorde en god macka idag. Karamelliserade nyplockade persikor, burrata, rökt ost, och crema di balsamico på rostad bröd med olivolja och vitlök. Gott! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter riktigt gott!Gjorde en god macka idag. Karamelliserade nyplockade persikor, burrata, rökt ost, och crema di balsamico på rostad bröd med olivolja och vitlök. Gott!![]()
Inspirerande!Gjorde en god macka idag. Karamelliserade nyplockade persikor, burrata, rökt ost, och crema di balsamico på rostad bröd med olivolja och vitlök. Gott!![]()
Salsicciafärs, och -korv, är bland mina favoriter!Jag är en ganska enahanda personi köket. Mycket beroende på att min aptit är obefintligt numer.
Men idag varierade jag det. I kort-datumlådan hittade jag salsichafärs. Aldrig testat förr.
Stekte, liten skvätt grädde för att runda av. Krossad tomat, lök direkt från landet med fin blast.en näve ärtskidor och toppade med persilja. Pasta till
Blev oväntat bra.
Ätit canneloni till lunch, med ricottaost, spenat, soltorkade tomater och oregano i. Jättegott!