Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chicken tikka masala ikväll, veteöl och ris till, samt naan om jag lyckas få tag i det.
Chokladtryffeltårta till efterrätt, ty vissa fyller år imorgon. Vi smygfirar, då partnern jobbar kväll imorgon (förtydligar; imon).
Men gud så gott alltihopa lät! Tårta finns det alltid plats för i den här magsäcken.Kanske får köpa en imon.
Det finns verkligen hundratals varianter på naanrecept.
Grattis i efterskott! Jag tycker också det är hyfsat jobbigt med uppvaktning i form av sång på jobbet.
Imorgon flyttar jag hem till mig själv ett tag igen, ni får peppa på mig att fortsätta äta ordentligt!![]()
Nix pix, ingen matförgiftning!Om ni är matförgiftade idag fungerar karma![]()
Jag som inte är någon köttälskare alls, och därmed inte heller är någon som ska uttala sig om lämplighet eller inte vad det gäller kött - jag har provat göra stek av högrev en gång och det blev inte bra. Jag tycker at det blev som en stor kalopsbit att skära av. Men det är ju jag det.![]()
Jag skulle köpa typ rostbiff eller liknande, och göra porterstek av det. Högrev är som honung säger mer kalops.