Håller med @Petruska, mycket är dagsform.
Nu undrar jag om nån skojar med oss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med @Petruska, mycket är dagsform.
Nu undrar jag om nån skojar med oss?Igår svarade och citerade jag @Anna , men det stod @Petruska angivet i quoten. Idag har jag fått en notis om att jag är taggad, och nu har jag läst hela inlägget sjuttioarton gånger och ändå ser jag bara att @Petruska är taggad så som ni ser här ovan. Men klickar man på @Petruska , så kommer min profil upp? Wtf liksom?
![]()
Jaha! Du sjabblade själv? Jag trodde bukemaskineriet hade något fel som var trasigt!Jaja, blandade ihop nicken på de som svarat... *just kill me*![]()
Jaha! Du sjabblade själv? Jag trodde bukemaskineriet hade något fel som var trasigt!
Igår gjorde jag tortillapizza igen. Så himla gott, praktiskt, billigt och förhållandevis nyttigt. Inget tjusigt på, bara en röra på färska tomater och vitlök, rökt skinka, riven ost och oliver. Hade gärna velat ha lite burkchampinjoner men orkade verkligen inte ta omvägen om Coop Forum på väg från jobbet bara för att köpa burksvamp.
Fel inlägg, men juicen heter vita-nåt![]()
Vitafit?Ja, Vita-nåt (får bara upp Vitae-Pro i huvudet men det är ju fel...), det är den jag har köpt på Lidl och gillarKostar typ sex spänn, som hittat.
Vitafit?
![]()
Jag ljög
Den jag köper finns på Hemköp, i glasflaska. Granini?
Jajamensan, den är det!
Ja, det är säkert Granini. Bred flaska med knottror och stor öppning? Den är löjligt god men lite för dyr för mig för närvarande![]()
I kväll har vi firat Linus (katt) födelsedag.
Ratatouillepaj och vitlöksbaguett.
Pinocchiotårta med lemon curd och jordgubbar.
Det var det haftigaste slakteri vi hittade i dag ... inte hade de nagot lamm, men jag kopte en flank stek och 8 ox kotor till hundarna for 50 kronor.Dit aker vi definitivt igen!
Men vad fick kisse då?!![]()