Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar gärna emot tips på smårätter/tillbehör man kan göra av zuccini och aubergine! Gjorde parmesangratinerad zuccini förra veckan och det var ok men gör gärna något nytt. Inte röror helst utan något annat![]()
Är det helgerån att göra Pico de gallo utan koriander? Jag har nu gjort en omgång enligt konstens alla regler och jag avskyr denna tvålsmakande ört![]()
Nästa gång får det bli utan.
*är också tacksam för tips vad man kan göra åt läppar som svider pga jalapeño, det blev lite mycket*
Absolut inte, koriander och kryddpeppar är Blä och får alltid uteslutas.
Koriander är BLÄ och det tycker Leif Mannerström också, alltså är det äckligt på riktigt![]()
Ni är märkliga
Här har vi just ätit en fiskgryta med KORIANDER, chili, lime, kokosmjölk, tomater, salladslök, den fisk som fanns i frysen samt handskalade räkor.utesluta koriandern ur det hade ju varit dumt med tanke på vilken bra kombination av smaker som maten var
![]()
Er mat var säkert god osv men koriander är bara inte min grej, det smakar tvål. Jag kanske är avvikande men det står jag för!![]()