Hejja!Jag är inte anmäld till allting, men jag tänker fortsätta med tjejklassikern. Målet är att klara alla fyra moment.
Så gjorde jag med klassikern också. Anmälde efterhand.
Du har gjort den "värsta" delen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejja!Jag är inte anmäld till allting, men jag tänker fortsätta med tjejklassikern. Målet är att klara alla fyra moment.
De säger det, men det känns nästan som att de andra tre delarna är värre. 10 mil på cykel liksom? Och jag är ju sämst på att springa, så Lidingöloppet (Rosa Bandet-loppet) är ju inte min grej. Och simma 1 km i iskallt vatten....hm.....jag tänker att jag har gjort den enklaste biten. De andra känns mycket jobbigare mentalt.Du har gjort den "värsta" delen.![]()
Ja, jo, cyklingen var ju egentligen min deal breaker för att alls göra det. Avskyr att cykla. (Ännu mer nu)De säger det, men det känns nästan som att de andra tre delarna är värre. 10 mil på cykel liksom? Och jag är ju sämst på att springa, så Lidingöloppet (Rosa Bandet-loppet) är ju inte min grej. Och simma 1 km i iskallt vatten....hm.....jag tänker att jag har gjort den enklaste biten. De andra känns mycket jobbigare mentalt.
Superkul ju! Vilken starttid valde ni?Sådärja! Då var vi anmälda även till Tjejvättern jag och mamma, wohoo! Nu är vi anmälda till hela Tjejklassikern! Blir min första!
Hur gick det??Ja! Vad roligt, hoppas ni blir ett gäng! Vi valde tidigaste tiden i första hand, tänker det kan vara skönt att komma iväg![]()
Hur gick det??
Jag körde aldrig. Fick inte ihop tiden till att träna. Nästa år kanske.Det gick jättebra, faktiskt, tack! Vädret var ju fantastiskt och jag fixade den timgräns jag ville, gick i mål på 04.54! Och för mamma gick det också bra, hon fick tiden 06.18
Hur gick det för dig?![]()