Jag kämpade med 36% grädde till våfflorna här hemmaHoppas du har en elvisp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kämpade med 36% grädde till våfflorna här hemmaHoppas du har en elvisp![]()
Hoppas du har en elvisp![]()
Tänkte först köra ikväll också men kanske låter mig vila. Jag vill hitta en lagom ambitionsnivå och tänker att 2 eller 3 hemmapass i veckan är ganska rimligt istället för att gå ut stenhårt och sen misslyckas...En dag av trehundrasextiofem är ju en droppe i havet! Nya tag!Min mage har varit ur balans i några dagar (pga mina medeciner) så inte orkat träna alls. Igår vart ingen bra dag då det var mycket bilåkning så maten vart riktigt dålig och eftersom den redan var dålig så gjorde jag det värre med att avsluta kvällen med lite chips och ostbollarInga mängder men ändå.
Måste slute göra så att OM/när det inte blir så bra strunta i det och tänka äsch dagen är ju inte bra ändå och fortsätta stoppa i mig.
Idag är en ny dag med nya tag så ingen ide att lägga för mycket men bra att ha i bakhuvet att bara för att jag "överätit" en dag ursäktar det inte att fortsätta äta.
En dag av trehundrasextiofem är ju en droppe i havet! Nya tag!
Det där är en aspekt jag märker att medicinen har hjälpt mig. De där "dagen är redan förstörd" tankarna är borta.Ja precis mer en reflektion av att när jag väl gör över så ska jag INTE fortsätta äta för dagen är redan "förstörd" eller vad man ska säga.
Idag är mycket lugnare och på "banan" igan. Ska straxs ta en liten promenad i det fina vädret
Träningen går enligt plan, maten går enligt plan. Godisätandet går totalt åt skogen. Blir så himla arg på mig själv, hur jävla svårt kan det vara
En sak som jag har märkt nu under min viktresa och som jag finner väldigt märklig, är att andra verkar ha problem med att jag väljer bort godis, fikabröd osv. Det är nästan så en del blir irriterade eller rent av sura för att jag inte äter det. Väldigt intressant att se folks reaktioner.
För övrigt har jag äntligen kommit under 100 strecket och väger därmed mindre än jag gjort på flera år
Det kan vara skitsvårt, svårast är att inte slå på sig själv.Träningen går enligt plan, maten går enligt plan. Godisätandet går totalt åt skogen. Blir så himla arg på mig själv, hur jävla svårt kan det vara
Ruggigt jäkla svårt är vad det är!*surar*
Igår köpte jag lösgodis ÅT MAMMA jomenvisst vem öppnade inte godispåsen 3ggr innan jag lämnade över den?
På riktigt blir så irriterad på mig själv vid sånt. Funderar på om choklad-te kan minska suget lite? Hmm får testa
Ja det är verkligen svårtDet kan vara skitsvårt, svårast är att inte slå på sig själv.
Två av tre är väl inte så illa.