Bukefalos 28 år!

Töltande travare

Sv: Töltande travare

Det där tycker jag va en riktigt bra ide! Kul att se två så skilda grenar kan samsas:laugh:

MVh Russin8
 
Sv: Töltande travare

Hehe, dom är väl inte så olika i rasen kanske? Mitt varmblod har gått med islänningar och jag har förstått sedan tidigare att hon kan passgång (amerikansk travare) men aldrig kunnat förstå att hon även kunde tölta. Det sa dom som ägde islänningarna när jag tyckte det gick så konstigt, men hon töltade ju.. Eller är just min häst väldigt ovanlig?
 
Sv: Töltande travare

Min första häst, som var en varmblodstravare, töltade. Väldigt bekvämt men inte så kul när man VILL skritta. 10 år fick vi tillsammans. Saknar honom fortfarande och han var verkligen en once-in-a-lifetime häst. Trots att det är tio år sedan han fick somna in så kan jag fortfarande minnas exakt hur han var att rida.
 
Sv: Töltande travare

Någon gång har jag hört att alla hästar kan tölta, det gäller bara att plocka fram det. Hur det ligger till med det vet jag dock inte.
 
Sv: Töltande travare

Kallblod brukar tölta på myr för att inte sjunka så mycket.... skit coolt!!!:bow:
 
Sv: Töltande travare

Min kompis medryttarhäst som somnade in för 3 dagar sen, töltade han med :p
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Roheryn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 393
Islandshäst Hej, allesammans! Efter ett par år där ridningen hamnat lite på hyllan, har jag fått mersmak och vill försöka utvecklas ihop med min...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Hästnyheter Börje Karlsson, som sedan tolv års ålder sysslat med hästar, började år 1957 att arbeta åt Elly Elowson på bondgården i Blacksta...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp