Bukefalos 28 år!

tömkörning?

S

slayer

hej allihop. jag tänkte börja tömköra min häst lite, bara för muskeluppbyggnadens skull. hur gör man?



ha det

slayer
 
Sv: tömkörning?

Ta ut en tränare, det är jättesvårt att beskriva på nätet såhär.
Det är också mycket lättare att förstå när nån kan visa på plats
 
Sv: tömkörning?

Det finns ett häfte om tömkörning som är bra, minns bara inte vem som skrivit det. Köp det!
 
Sv: tömkörning?

Håller med, ta hjälp någon gång i början för det kan gå illa om man gör fel!

Lycka till!
 
Sv: tömkörning?

halvt knapplån

Anders Eriksson?

Häfte kanske han också gjort? det har jag inte sett, men däremot en film om tömkörning som är mycket bra! rekommenderar den, finns lite annat smått och gott på den också. rekommenderas :banana:
 
Sv: tömkörning?

ta hjälp av någon som KAN tömköra, det är en konst som inte är den lättaste. Anders Eriksson håller f.ö. mycket kurser. Gå ihop ett gäng och ta ut honom :idea:
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 072
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Anna-KarinO
·
Träning Hej! Jag håller just nu på att rida in ett russ på tre år. Än så länge rids han fortfarande med ledare, och vi har travat några gånger...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Cambrie
·
Ridning Hej! Jag är ny här så vet inte om det är rätt underkategori. Men till min fråga/mitt problem. Jag har otroligt dålig balans, jag...
Svar
7
· Visningar
700
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp