Tokmallarna *BILDBOMB*

LillaMy84

Trådstartare
Nu var det länge sen jag terroriserade med bilder... den lilla mallinutten är ju visserligen inte så liten längre:D men hoppas det duger ändå:p
Nu har till och med gammelfarbrorn mjuknat lite och upptäckt att lillbettan faktiskt är en rätt skojig filur:love:

254.jpg

här börjar det
314.jpg

sen är det igång
336.jpg

357.jpg

Sv: Tokmallarna *BILDBOMB*

en liten paus
230.jpg

eh...duuuu... vad gööör duu???
238.jpg

är hon inte söt??:devil::angel:
309.jpg

verkligen.... jättesöt:devil::angel:
183.jpg

258.jpg

och till sist men inte minst...

fråga mig inte:eek::p
305.jpg

Nu har inte jag orkat göra något alls med fotona.. inte ens beskära som märks:o

lägg gärna upp bilder ni med på era fyrbenta:bump:

Åhh :) vad fin den "lilla" var. den andra också såklart, men tycker hon liknar min blandis malle/schäfer på blicken =D

Härliga bilder! :D

Får väl följa temat lite och lägga in bilder från när Balder (våran) lekte med Eddie (svärföräldrarnas).
Kan tillägga att våran mupp är han med grisknorren till svans. :angel:

jpd9tx.jpg

"Gömmer jag mig här, så ser han förhoppningsvis inte mig... Rackarns!"
2rrs9yw.jpg

30c8w93.jpg

2a97l2b.jpg

De lekte så fint, som alltid, tills Eddie av någon anledning tyckte "snorvalpen" behövde sig en åthutning.
t5fyxi.jpg

Äsch, det är väl det som kallas vaket uttryck? :D

de är verkligen jättesöta! :love: och det är lite kul att de ser så väldigt olika ut. nästan som olika raser.

Pfft, du ser ju. En jättelik fladdermus med terminatorögon.

Tacka vet jag min timida sak (som för övrigt är urfälld och liknar en gåsunge med grått ludd överallt..)

Jag tycker era är så lika min Grima, spec i ansiktet :D
Ovanstående beskrivning passade som ett smäck!

:Dsällan man kan ta dom seriöst när dom har sån kockobelloblick:p särskilt inte när öronen vinklas sådär charmigt utåt neråt, nästan kvart över tre.. kommer undan mkt tack vare dom:p

oj vad mkt snö ni hade.. o det verkar ju inte dogsen helt missnöjda med:D härliga bilder

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 789
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
519
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka