Bukefalos 28 år!

tolvåring rida ut ensam?

Sv: tolvåring rida ut ensam?

I mitt förrförra stall skrev jag alltid upp på tavlan i stallet när jag red och ungefär hur lång tid jag trodde det skulle ta och vilken av rundorna i skogen jag skulle rida. Jag var yngst i stallet med egen häst (var 14 då, nu är jag 15) så vissa i stallet kände lite att de hade lite ansvar för mig så det underlättade nog lite för dem också att veta var jag höll hus :)
Nu har jag eget stall men meddelar alltid farmor eller farfar (stallet ligger på deras gård) när jag rider ut, för även om jag har en snäll häst så vet man aldrig vad som kan hända ;) Min häst kan ibland bli rädd för ett flygande löv, och slänga sig :p
 

Liknande trådar

Hästhantering Min häst visade idag att han har grov separationsångest på tävling när hans hagkompis är på samma tävling. Det är inget beteende han...
Svar
8
· Visningar
1 414
Senast: Ajsing
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 130
Senast: iNHALE
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 019
Senast: tanten
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp