Tömkörning

hanna_shetland

Trådstartare
Någon som kan rekommendera tömkörningsclinics/träningar eller instruktörer? Gärna i Stockholm/Uppsala-trakten... Eller i alla fall mellan-Sverige :D

Sv: Tömkörning

Maria henriksson (miamiamia) finns ju på rosersberg!
Anders eriksson har ju kurser överallt, han kommer till min ö Färingsö varannan månad, men han kostar skjortan!

men gå in på kuskringen o kolla, på alla tränare, för alla körtränare hoppas jag är bra på tömkörning. Även vissa dressyrtränare är hejare på tömkörning, ded som fattat nyttan iallafall.

Liknande trådar

Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
Kultur Ett par vänner från Skottland ska besöka Stockholm om några veckor och vill gärna uppleva den svenska skärgården. Kan någon snäll...
Svar
8
· Visningar
427
Senast: Mineur
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Hästvård Undrar om någon vill o orkar dela med sig av sina erfarenheter av att få ut hästens livförsäkring om den varit tvungen att avlivas akut... 2
Svar
20
· Visningar
1 314
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka