Alexandra_W
Trådstartare
Sv: Tömkörningsgjord? Hööks tömkörningsgjord i syntet?
Ja, hon som köpte den ska ju tävla, så förhoppningsvis så slipper den ligga och samla damm fler år.
Oj, i vitrinskåpet, då vill du inte höra hur lågt pris jag sålde den för då
Tömkör jag en vuxen häst en gång i KVARTALET så är det myycket.
Jag tömkör unghästar ganska frekvent efter väg och i naturen eftersom de lär sig framåtbjudning, de får suverän miljöträning samt lär sig röstkommandon och hjälper. Sen tömkör jag dem lite paralellet med inridningen i början, mer 'jobbinriktat' men sen tömkör jag i princip aldrig, mer än dagar med taskig motivation men hästen behöver få jobba, då kan jag tömköra. Dvs en gång i kvartalet, mex
snigelfarmor skrev:skulle aldrig sälja en tärnsjö deluxe super duper.. hade haft den i vitrinskåpethar en äldre modell tärnsjö nu, den får dock hänga kvar i stallet när den inte används!
Du fick sålt din sele fort ja.. hoppas man får se den på tävlingsbanan i sommar då?!
menar du att du inte tömkör din häst nån gång i månaden, sen alltså. ?? ryyser. Finns ju inget bättre ju.!!
/jenny
Ja, hon som köpte den ska ju tävla, så förhoppningsvis så slipper den ligga och samla damm fler år.
Oj, i vitrinskåpet, då vill du inte höra hur lågt pris jag sålde den för då
Tömkör jag en vuxen häst en gång i KVARTALET så är det myycket.
Jag tömkör unghästar ganska frekvent efter väg och i naturen eftersom de lär sig framåtbjudning, de får suverän miljöträning samt lär sig röstkommandon och hjälper. Sen tömkör jag dem lite paralellet med inridningen i början, mer 'jobbinriktat' men sen tömkör jag i princip aldrig, mer än dagar med taskig motivation men hästen behöver få jobba, då kan jag tömköra. Dvs en gång i kvartalet, mex