Tömkörningsgjord

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Krizz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 914
K

Krizz

Någon som vet en bra, billig tömkörningsgjord? Den får vara i vilket material som helst, viktigast är att den har någorlunda bred anläggningsyta och att den har stående ringar samt ringar för låg "inspänning"... Vet att Tärnsjö har fina men de kostar över 1000-lappen...:crazy:

Tack på förhand

//Krizz;)

Sv: Tömkörningsgjord

Börjes har en som kostar runt 200:-. Förmodligen inte den bästa kvaliteten men den har stående ringar. Ringarna på sidan sitter ganska högt upp, men det borde gå lätt att flytta för en skomakare.

tycker hööks neopren gjord är jättebra, men den har ju inte stående ringar dock....

jag har kikat på globus, den kostar drygt 1000 kr. verkar rätt bra, vet dock inte om det va stående ringar på sidorna (vill jag ha)
letar med ljus o lykta efter chetaks gjord, på eko i växjö hade dom den tidigare men inte nu! nu hittar jag den inte nånstans, har för mig att den motsvarade mina krav o kostade nog ungefär som globus.
börjes har en för 858, men inga stående ringar på sidorna tyvärr. deras billiga duger till longering, men det är ju bara 2 ringar på ryggen så inget vidare om man vill tömköra o ha många inspänningsmöjligheter!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 368
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 001
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 697
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur