Tornerspel i sydöstra sverige!?

N

Nusse87

Tänkte kolla hur intresset är för tornerspel i syöstra sverige. Jag och min sambo tycker att detta verkar jättekul, men tyvärr verkar det inte finnas någon förening i närheten där vi bor, utan närmast är gotland eller götene, men detta känns lite väl långt att åka om man ska lägga ett seriöst intresse på det! Så därför tänkte jag se ifall det går att skramla ihop ett gäng i dessa trakter också:laugh: Tanken är väl i så fall att man ska kunna få hit lite mer erfarna riddare som kan hjälpa till med träningar och få tips och råd! Så är det fler som har intresse för detta så kan ni väl höra av er, så får vi se ifall vi kan få ihop ett gäng:banana: Vill gärna få tips från er som håller på med tornerspel hur vi ska gå till väga också:)
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

min första tanke är vart i landet finns ni? Från gävle och ner är det rätt så gott om riddargäng och fler blir dom ju längre ner man kommer i landet.
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

Vi finns kring Hultsfred och oskarshamn. Vad jag kunde hitta så är gotland och götene närmast!? eller finns det på närmre håll?, vi är öppna för alla förslag:)
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

Okej!, vart någonstans i skåne?
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

Som sagt finns skånska björnen i skåne, ta kontakt med dom! :)

Evalill - S:t Nicolai Riddare (Arvika, Mariestad, Gullspång och Åmål håller våra medlemmar till i :laugh:)
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 928
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 502
Senast: IngelaH
·
Hundträning Tjohooo! Nu börjar det dra ihop sig sig. Utan att skämmas så snor jag en fotutmaning (gå gärna in och tryck på gilla knappen på...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
8 744
Senast: Brie
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 848
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp