Tornerspel i sydöstra sverige!?

N

Nusse87

Tänkte kolla hur intresset är för tornerspel i syöstra sverige. Jag och min sambo tycker att detta verkar jättekul, men tyvärr verkar det inte finnas någon förening i närheten där vi bor, utan närmast är gotland eller götene, men detta känns lite väl långt att åka om man ska lägga ett seriöst intresse på det! Så därför tänkte jag se ifall det går att skramla ihop ett gäng i dessa trakter också:laugh: Tanken är väl i så fall att man ska kunna få hit lite mer erfarna riddare som kan hjälpa till med träningar och få tips och råd! Så är det fler som har intresse för detta så kan ni väl höra av er, så får vi se ifall vi kan få ihop ett gäng:banana: Vill gärna få tips från er som håller på med tornerspel hur vi ska gå till väga också:)
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

min första tanke är vart i landet finns ni? Från gävle och ner är det rätt så gott om riddargäng och fler blir dom ju längre ner man kommer i landet.
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

Vi finns kring Hultsfred och oskarshamn. Vad jag kunde hitta så är gotland och götene närmast!? eller finns det på närmre håll?, vi är öppna för alla förslag:)
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

Okej!, vart någonstans i skåne?
 
Sv: Tornerspel i sydöstra sverige!?

Som sagt finns skånska björnen i skåne, ta kontakt med dom! :)

Evalill - S:t Nicolai Riddare (Arvika, Mariestad, Gullspång och Åmål håller våra medlemmar till i :laugh:)
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 976
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 686
Senast: MML
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
671
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Vi som letar häst II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp