Torsions leveranstider?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare gilisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 677
G

gilisen

Jag har skickat efter lite därifrån, men har inte fått reda på hur lång leveranstid det är. Har mejlat ett antal gånger, men får inga svar. Det står inte heller nått på hemsidan om det...

Är det någon annan som har beställt därifrån som vet?

Sv: Torsions leveranstider?

Beror väl på vad du har beställt...
Oftast går det snabbt att få grejerna tycker jag.
När jag specialbeställde ett schabrak för 1-2 månader sen tog det bara 1-2 veckor har jag för mig.
Får du inte svar på mail så prova att ringa...

De kan vara ute på mässa eller dylikt. De brukar vara blixtsnabba på leverans och brukar vara vääääldigt duktiga på att svara på mejl lika fort!
Jag brukar vänta runt max 4 dygn/en vecka typ ,på grejjer därifrån!

De kan vara ute på mässa eller dylikt. De brukar vara blixtsnabba på leverans och brukar vara vääääldigt duktiga på att svara på mejl lika fort!
Jag brukar vänta runt max 4 dygn/en vecka typ ,på grejjer därifrån!

Okej. Jag beställde därifrån i tisdags kväll. Har mejlat ett par gånger, men inte fått svar.
Hör jag inte nått på tisdag så ska jag ta och ringa till dom och höra efter.
Jag beställde bara en pad med ilägg till.

Kom på en sak.. Jag har faktiskt inte fått någon manuell orderbekräftelse via mejl. Det brukar man väl få va? Det kanske har blivit nått fel när jag satt här hemma och beställde?

Senast ändrad av en moderator:

Finns någon som har nått att tillägga?

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 017
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 907
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka