Messy Trådstartare 21 Aug 2007 #1 hur tjockt lager torv bör man ha på jordstampat golv om man ska ha halv-bädd? jag hatar bädd å vill helst ha 20cm torv bara sådär... men nu är det som det är....
hur tjockt lager torv bör man ha på jordstampat golv om man ska ha halv-bädd? jag hatar bädd å vill helst ha 20cm torv bara sådär... men nu är det som det är....
Jordgubben från Skåne 21 Aug 2007 #2 Sv: torv- hur mkt vid "bädd" eftersom torven är lättpackad så blir det nog lagom med 15 cm packad torv, men ngt lös torv de översta 5 cm....
Sv: torv- hur mkt vid "bädd" eftersom torven är lättpackad så blir det nog lagom med 15 cm packad torv, men ngt lös torv de översta 5 cm....
Messy Trådstartare 21 Aug 2007 #3 Sv: torv- hur mkt vid "bädd" ok då har hon alldeles för lite nu (inte jag som lägger in)... ska fråga ikv om jag inte kan få lägga in mer/köpa balar så hon har ett tjockt lager... min princessa ska ju ha det bästa
Sv: torv- hur mkt vid "bädd" ok då har hon alldeles för lite nu (inte jag som lägger in)... ska fråga ikv om jag inte kan få lägga in mer/köpa balar så hon har ett tjockt lager... min princessa ska ju ha det bästa