Total minnesförlust...

NagelacksBeroende

Trådstartare
Nu vet jag inte vad det heter, för jag minnas av någon anledning inte vad det heter, men jag hoppas att någon vet vad jag menar.

På höger sida när man är inne på en hemsida så brukar det dyka upp en "kant" så att man kan dra sidan upp och ner, så att man ser hela sidan liksom..? Och det ger ju samma effekt som att scrolla med musen...

Men den där "kanten" har försvunnit. Den dyker inte upp på någon hemsida. :crazy: Vad göra? Ganska frustrerande. :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 741
Hästvård Någon som känner till detta? Vår D-ponny har en ”kant” på båda sidor typ mitten på revbenen. Över denna kan uppleva hon lite svullen...
Svar
3
· Visningar
1 319
Senast: Efwa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 861
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 087
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål