Totalt ytlig tråd.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 592

MM

Trådstartare
Men vilken utstyrsel är snyggast att ha vid utställningen av hästen imorgon? Vid varmt/kallt väder. Men jag fryser oftast så långärmat funkar typ alltid.
Hästen är brun med vita tecken här och var så alla färger matchar honom.
Om man får visa utan hjälm (ska fråga imorgon, står inget i proppen), hur kan man göra en snygg frisyr av ett hår med längden till bhbandet?
Första gången jag visar själv och håller på att avlida av nervositet :p

img_20140705_142134_53b7f301ddf2b31c5a621313.jpg

img_20140705_142509_53b7f3df9606ee595dba49dc.jpg

img_20140705_142841_53b7f451e087c37ca7e729f2.jpg

img_20140705_143334_53b7f4dc2a6b22667a5f6ad2.jpg

Jag gillar dem allihop, men mina vanliga smak till trots tror jag faktiskt att den marinblåa är min favorit. Men jag har ingen erfarenhet av att visa :p

Den översta blåa tyckte jag var väldigt fin och stilren. Det kommer säkert vara varmt, vi har säkert 25-28 grader nu i Skåne.

Jag brukar göra en inbakad fläta men inte fästa med tofs utan sätta upp svansen som blir i en knut om du förstår hur jag menar. Blir jättefint =) Inte på utställning men när jag ska sätta upp håret fint.

Jag tycker att de blå var finast, så översta eller nedersta beroende på temperatur :)
Du har ju ett så himla fint ansikte, så jag hade satt upp håret i en donut så ansiktet kommer fram.
Ser ju himla stilrent och classy ut också :)

Jag tycker att de blå var finast, så översta eller nedersta beroende på temperatur :)
Du har ju ett så himla fint ansikte, så jag hade satt upp håret i en donut så ansiktet kommer fram.
Ser ju himla stilrent och classy ut också :)

Tack :)

Det får bli en donut. Har en sån där runt pryl hemma och går ju lätt att göra. En inbakad fläta fixar jag inte själv.

Den översta blåa tyckte jag var väldigt fin och stilren. Det kommer säkert vara varmt, vi har säkert 25-28 grader nu i Skåne.

Hoppas det är fint i Skåne imorgon med, det är vid Sjöbo/Hörby utställningen är och vi hade fint i eftermiddags men nu är det grått ute :(
Hoppas molnen är borta tills imorgon, eller är det molnfritt i Skåne nu på kvällen?

Hoppas det är fint i Skåne imorgon med, det är vid Sjöbo/Hörby utställningen är och vi hade fint i eftermiddags men nu är det grått ute :(
Hoppas molnen är borta tills imorgon, eller är det molnfritt i Skåne nu på kvällen?
Det är molnigt, men VARMT! Det lär nog vara bra väder imorgon också :)

(jag tycker förresten att översta var klart finast, och röstar för håret i en donut!)

Den första tycker jag :) Vad är det för häst? Varför vill du visa utan hjälm?

Det är en welsh :)

Vill och vill, men oftast så behöver man inte ha det. Det brukar vara regel på det om man visar hingst eller om man är under 16 år.
Har inte bestämt mig för om jag ska visa utan om man får. Tar med hjälmen.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 473
Senast: cassiopeja
·
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: hannie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka