Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahah! Läste igenom brevet igen:
"I bifogat informationsblad hittar du ytterligare information"...det förklarar väl allt. För där fanns inget "bifogat informationsblad"! :banghead:
Mailade kuratorn så får vi se vad hon säger.
Blä.
 
:rofl::rofl: @Linda8142 jag övervägde att skriva ett sådant svar till @_husmusen_ men det kändes bara dumt :D

Jag har alla gånger det dubbla :eek: (och då har jag ändå slängt massor av omaka, eller vad man säger...och ett par får jag slänga idag för de har blivit utslitna nu :D )
Och så den i tvättstugan sist (fredags) en granne gick ut när jag stod och parade ihop de där...:devil:
"....ha så kul ;) "
Tack, tack. :rofl:
 
Nej jag har ju aktivitetsstöd nu...och det skulle tydligen vara från 15/5 (när jag blev inskriven...men vänta...i så fall är det ju två månader nu och således bara en månad kvar? :eek: Och vad har vi gjort? INTE ett dugg. ) fram tills...nu?

Du får logga in på ditt konto och så kommer det finnas en knapp där. Sedan får man skriva vad man gjort. Gäller för all form där af är inblandad. Mamma jobbar 75% men måste ändå skicka in aktivitetsrapporter då hon även har a-kassa.
 
KAN vara typ "alla" :D
11403444_1467646046888924_6243440972145349130_n.jpg


@astronaut - tog lite tid innan länken ville samarbeta :D
 
Alltså vad fan? Jag är trött, jag är medvetslös, jag är helt väck av trötthet. Jag har semester. Jag orkar inte göra någonting, det går inte bara och denna vecka har jag inte tränat en enda gång när jag i själva verket (i normala fall) skulle ha tränat igår och vara på G nu.

Istället sitter jag här och baljar kaffe för att vakna till, ta mig till duschen och åka till vårdcentralen och lämna nytt blodprov för att se hur järnupptagningen funkar denna gång. Illa kan jag säga, redan nu innan provet är taget :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
4 092
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 365
Senast: gulan
·
Ekonomi & Juridik Någon som vet var jag kan hitta en lista över transportörer som kör inom Sverige? Jag ska flytta hästarna i sommar rätt många mil, 75 -...
Svar
15
· Visningar
1 088
Senast: Oknytt
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp