Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett mail från "Microsoft Corporation" med en bifogad fil. Jag har tydligen vunnit något. Suck. Öppnade inte ens mailet, kollade meddelandekälla och såg att det inte var från Microsoft. Anmälde det som nätfiske för antar att det var nätfiske. :cautious:
 
Blev sjukskriven ytterligare en månad. Får man kastrera sin läkare? Han är en komplett idiot (inte p.g.a. han sjukskrev en men för att han inte lyssnar).
Idag:
Jag:
"Jag är sjukt stressad över allt. Jag är väldigt, väldigt stresskänslig och har därför fått magproblem, håravfall, sämre minne och allt".
Han: "Varför har du magproblem?"
Jag: "Om du kan lyssna lite mer så förklarade jag precis anledningen..".

Ja, och inte fan fattar jag alltid vad han säger samt så säger han alltid eeeeh eeeeeh eeeeh i sina meningar. Prata så man förstår dig brytande gubbfan!
Ska på återbesök om en månad och om han inte lyssnar mer på byter jag läkare.

Han lyssnar liksom inte. Skulle påbörjat en tur med mediciner men började ändå rätt så sent p.g.a. jag var tvungen att trolla fram pengar.

Jag: Ja, jag började för en vecka sedan så ska börja med en hel tablett imorgon. Anledningen att jag inte kunde börja tidigare var för jag inte hade pengar men nu lyckades jag få pengar så jag kunde köpa en förpackning.
Han: Men varför började du inte tidigare?
Jag: FÖR JAG SADE ATT JAG HADE INGA PENGAR TIDIGARE SÅ DET ÄR JÄVLIGT SVÅRT ATT BÖRJA MED SIN JÄVLA MEDICIN.

Gaaaaah. Alltså, han kommer bli min död.

*gnällt av mig*
 
Jag behöver jättesova!!!
Inte sovit mer än typ 4 h/natt senaste veckan eller något. Nu har jag för ont för att kunna ligga ner dessutom :cool:
(Så är det alltid, vilket är en stor del av problemet, ligger jag kvar och hoppas på att somna om så får jag ont. Går jag upp så släpper värken mer eller mindre direkt ändå, men då får jag inte sova istället och lever därmed på koffein, och i bästa fall en powernap på em...
 
...och nu sitter jag i träningskläder...sisådär 3,5 timme för tidigt :p
Step-passet bokat (än så länge kan jag boka av meeeen...) och även lördagens Bj är bokad. Jag är bannemig mer nervös över den :eek:

@astronaut - vilket stolpskott! Ett fall för patientnämnden kanske...? :cool:
 
Jag har inte gått upp ur sängen ännu :D
Jag steg upp 14:20. (Skulle ta en buss kl 15:02 och hann med 5 minuter tillgodo).
Var dödstrött trots att jag tog koffeintabletter vid 12-tiden, somnade om flera gånger och funderade på att avboka biobesöket men tog mig iväg ändå. (Slutsats: Man ska inte ta Theralen kl 01:30 :angel: ).
Ljudet var okej. Frågade innan o de hade tydligen redan sänkt ljudet på den filmen. :up:
 
Alltså, tyfusan i min lilla låda (haha...) vilket vidrigt gym det där var! Salen var hemsk och jag är otroligt glad att första (och sista!) passet där inte var på måndag. Då hade jag gått därifrån och struntat högaktningsfullt i konsekvenserna! :crazy:
Men passet var ett sådant där "lika kul som svårt"-pass och det var en av våra bästa instruktörer så det var fint ändå :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
456
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
892
Senast: lil-sis
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 281
Senast: Bison
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp