Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians Får svara här istället för gamla tråden :p.
Tack! Jag är måttligt glad just nu, får jag veta vem det är som bidragit till de här såren blir jag inte någon trevlig granne kan jag lova. Fy faaan vad ont jag har (och jag har smärttröskel som är väääldigt hög!), och vad tjocka(re) lår jag helt plötsligt fick! :cry:
 
@athena_arabians Får svara här istället för gamla tråden :p.
Tack! Jag är måttligt glad just nu, får jag veta vem det är som bidragit till de här såren blir jag inte någon trevlig granne kan jag lova. Fy faaan vad ont jag har (och jag har smärttröskel som är väääldigt hög!), och vad tjocka(re) lår jag helt plötsligt fick! :cry:

*stor kram* Vet hur jävligt det är med eksem (hade en variant som försvann, sedan fick jag en annan :meh:) så jag tror nog jag kan förstå hur ont du har :(
 
Jag tycker inte att första gruppen i küren var så fantastisk. Hoppas på bättre nu.
Magkatarren eller magsmärtan har lugnat sig ngt, inga attacker på en stund. Att man kan bli så tacksam när smärta försvinner.
 
Jag råkade välta ner en mugg med vatten i byrålådan. :turd: (Är en liten byrå som jag har till nattduksbord, har massa småkrafs i lådan). Som tur var verkade det inte vara så mycket vatten i muggen, tror jag fick upp det mesta.
 
Ont i huvudet och ryggen. Vilsen. Så vilse själen. Jag vet knappt vem jag är eller vad jag vill.
Tror jag fokuserar på helt fel saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
400
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
855
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 074
Senast: Glimra
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp