Tråden där vi använder foliehatt.

Jeffery

Trådstartare
15697769_1202669859815082_671950186354316678_n.jpg
 
Akta er för elektrosmogen och ha inte nåt med wifi påslaget i huset för då kan "dom" läsa våra tankar och ta reda på vad vi sitter inne med för hemligheter och tanka över det medan vi sover. :nailbiting:

*Går efter en mugg kaffe till kokat på utspätt vatten.*
 
Ni har väl uppgraderat ert DNA så ni får tillgång till det avstängda DNAt från Atlantis?
Zoe som var med och släckte ner dem och har nu fått tillstånd att uppgradera det igen. Hon tar emot donationer men kräver inget.

Stargate Atlantis är på riktigt! Al TV tittande ger resultat
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 867
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Smulu
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp