Bukefalos 28 år!

Tråden om det dödade fölet på Hästmänniska

lewellyn

Trådstartare
... låstes av moderator som hänvisade till tråden på Nyheter istället. Lite tråkigt, eftersom det finns flera nyheter publicerade som handlar om detta föl. Jag skule gärna fortsätta följa utvecklingen och vad de kommer fram till orsakade det hela, men vet inte riktigt vilken nyhet man ska diskutera under...?
 
Sv: Tråden om det dödade fölet på Hästmänniska

jo problemet löste sig självt... jag visste bara att jag redan hade kommenterat ett par gånger på olika nyheter men de hade försvunnit bakåt. tack ändå.
 

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 839
Senast: Habina
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 307
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 122
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 718
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Föl 2020
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp