Bukefalos 28 år!

Tråden om hobbymåleri/ aka ”Vi som målar”.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade behövt gå en kurs i att måla händer. Så svårt att göra ”detaljer” typ naglar utan att det är just detaljer. Egentligen kan ju tex en nagel vara bara ETT penseldrag. Men då måste just det penseldraget sitta på rätt plats liksom...
 
Såhär ligger jag till nu!

1419D2F2-C88F-4416-8AEA-5725CD454D60.jpeg
 
Jag hade behövt gå en kurs i att måla händer. Så svårt att göra ”detaljer” typ naglar utan att det är just detaljer. Egentligen kan ju tex en nagel vara bara ETT penseldrag. Men då måste just det penseldraget sitta på rätt plats liksom...

Precis innan jag läste detta, så tänkte jag just att du är bra på att måla händer (också!) trots att de inte var färdiga på tjejen med gula klänningen. Svåra vinklar att joxa ihop så proportionerna blir rätt men du gör det kalasbra ju!
 
Precis innan jag läste detta, så tänkte jag just att du är bra på att måla händer (också!) trots att de inte var färdiga på tjejen med gula klänningen. Svåra vinklar att joxa ihop så proportionerna blir rätt men du gör det kalasbra ju!

Åh vad kul att höra! ❤️ Tack för det!
 
Idag har jag gjort tråkiga grejer. Målade till bakgrunden på denna. Syns inte så bra med det är inte svart utan liksom svaga nyanser. La tex jade-grönt närmast hennes ansikte. Det blev oerhört kladdigt och gick åt ett par tuber med färg 😅😅

987F9C4C-9AD9-463F-8DCC-C90D5F08182D.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp