Bukefalos 28 år!

Tråden om hobbymåleri/ aka ”Vi som målar”.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag korrigerat lite och försökt få till den klassiska ”tomma galna Törnis-blicken”.

71359E9F-7C61-4937-834B-A03905053452.jpeg
 
Hmm filmen misslyckades men nu är den utlagd! 😅
Duken är nu oerhört kletig så måste troligen vila till onsdag. Får jobba med ngt annat imorn!
 
Hmm filmen misslyckades men nu är den utlagd! 😅
Duken är nu oerhört kletig så måste troligen vila till onsdag. Får jobba med ngt annat imorn!

Jag skulle verkligen älska att få se dina målningar uppställda på rad bredvid varandra, eller en filmsnutt där de visas en och en med början på den första och sedan i turordning. Eller ett fotocollage. De är så olika och har utvecklats så snabbt men samtidigt så uppenbart DINA. :heart

Gärna med en granne eller nåt intill en eller två av dukarna för storleksperspektiv. :D
 
Jag skulle verkligen älska att få se dina målningar uppstälda på rad predvid varandra, eller en filmsnutt där de visas en och en med början på den första och sedan i turordning. Eller ett fotocollage. De är så olika och har utvecklats så snabbt men samtidigt så uppenbart DINA. :heart

Gärna med en granne eller nåt intill en eller två av dukarna för storleksperspektiv. :D

Kul idé! Ska försöka fixa det imorgon!
Folk som ser dom brukar reagera med ”jävlar vad stora dom är”! :D
Det är svårt att fatta storleken utifrån friställda foton.
 
Ok en granne kläckte precis en jävligt kul idé! Hon bara "du borde ha trapphus-vernissage. Ställa ut målningar i trapphuset hela vägen (typ lutade mot väggen eller trappräcket så ej i vägen) och så ställa ut bord med champagne och glas till alla".
HUR KUL IDÉ??!! :D
Vårt hus är även typ ett högt torn med stora fönster och härligt ljus i hela trapphuset (förutom då i källaren där jag lite slarvigt brukar fota av medan jag målar).
 
Ok en granne kläckte precis en jävligt kul idé! Hon bara "du borde ha trapphus-vernissage. Ställa ut målningar i trapphuset hela vägen (typ lutade mot väggen eller trappräcket så ej i vägen) och så ställa ut bord med champagne och glas till alla".
HUR KUL IDÉ??!! :D
Vårt hus är även typ ett högt torn med stora fönster och härligt ljus i hela trapphuset (förutom då i källaren där jag lite slarvigt brukar fota av medan jag målar).

Sjukt trevlig idé! Och bra Coronaaktivitet så länge inte alla går ut på en gång 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp