JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Traders fick Bold Eagle på fall efter jätteduell
Moderator
Hästnyheter
Den 22 april är Bold Eagle tillbaka för en start i Prix de l’Atlantique. Det kommer också att bli hästens enda lopp före Elitloppet. ...
Hästnyheter
Fenomenet Bold Eagle. Den franske världsstjärnan verkar oslagbar. I Prix de France hade ”Örnen” en ny uppvisning. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Katsching. Bold Eagle infriade även i Prix de Paris och kunde konstateras bli den förste på 41 år att han bärgat ”triple couronne”...
Hästnyheter
På söndag väntas Bold Eagle storma fram mot ännu en storloppsseger. Prix de France avgörs på Vincennes. Finns det någon som kan rubba...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Igår kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 859
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Igår kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 834
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 157
Hund