JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Traders fick Bold Eagle på fall efter jätteduell
Moderator
Hästnyheter
Den 22 april är Bold Eagle tillbaka för en start i Prix de l’Atlantique. Det kommer också att bli hästens enda lopp före Elitloppet. ...
Hästnyheter
Fenomenet Bold Eagle. Den franske världsstjärnan verkar oslagbar. I Prix de France hade ”Örnen” en ny uppvisning. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Katsching. Bold Eagle infriade även i Prix de Paris och kunde konstateras bli den förste på 41 år att han bärgat ”triple couronne”...
Hästnyheter
På söndag väntas Bold Eagle storma fram mot ännu en storloppsseger. Prix de France avgörs på Vincennes. Finns det någon som kan rubba...
Panik vid dusch
Småbarn Det skulle det nog gå att göra. Vi badar inte överdrivet ofta heller, kanske en gång i veckan om han inte bestämt dig för att äta med...
bumpo
16 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 616
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Åker buss till jobbet den här veckan. Parkeringen utanför jobbet är avstängd så då kan jag lika gärna krångla med bussen. Dyrt är det...
sthu
20 minuter sedan
Svar: 1 242
Visningar: 43 266
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Tack för tipset! Men vad för tyg ska jag köpa? 🙈 vill helst inte ha sånt där silkigt tyg, men det kanske alltid är det som avses...
Ceta
25 minuter sedan
Svar: 1 593
Visningar: 87 698
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och skrattar lite åt en viss salukipojke. Han låg nyss bredvid mig i soffan. Men så reste han på sig, sträckte på sig och gick...
Red_Chili
5 minuter sedan
Svar: 1 404
Visningar: 85 892
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Lätt att rata när man inte har konkurrens. Du måste helt enkelt skaffa en till så han äter sin frukt och sina grönsaker :idea:
Malibu_Stacy
42 minuter sedan
Svar: 979
Visningar: 71 896
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja precis, från i helgen. Ingen svensk domare men det är ju ingen ovanlig syn att hundar likt denna står i BIR/BIM även för svenska...
Malibu_Stacy
45 minuter sedan
Svar: 1 886
Visningar: 184 231
Hund