millus

Trådstartare
Jag försöker att ansluta en av mina bärbara datorer till det trådlösa nätverket hemma. Den lilla fyren är på(det trådlösa är aktiverat) och det står att den är ansluten men datorn har begränsad eller ingen anslutning till nätverket. Vad tusan kan det vara för fel, sliter mitt hår som börjat anta en grå färg!!!!


Snälla, snälla bukeexperter HJÄLP:love:
 
Sv: Trådlös

Jag har en Acer med Broadcom trådlöst verktyg (det hittas i kontrollpanelen) även det verktyget måste vara aktiverat annars funkar inte anslutningen ordentligt :idea:
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 081
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: Zpunk
·
Övr. Barn Har en son som fyller 6 år i sommar som nu genomgår någon slags jobbig utvecklingsfas. Försöker vara stabil och lugn själv i alla lägen...
Svar
12
· Visningar
1 728
Senast: Heulwen
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 199
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp