Trådlöst modem

daymint

Trådstartare
Ska byta internetanslutning ,ska beställa adsl har nu mobilt bredband,men nu till frågan.I detta erbjudande så får man trådlöst modem,behöver datorn ha då ha ett trådlöst nätverkskort för att detta ska fungera?Och om datorerna har det kan man då ha flera uppkopplade på samma modem utan att behöva skaffa en router??
 
Sv: Trådlöst modem

Jag kan ha 10 datorer på min router. Jag har mitt koplat till en USB port.
 
Sv: Trådlöst modem

Okej men har du då ett trådlöst modem eller har du ett modem som i sin tur är kopplat till en router?För om jag har trådlöst modem så behöver jag väl ingen router eller?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
823
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 634
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 220
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp