Trådlöst nätverkskort - program?

malumbub

Trådstartare
Ni som har t ex bärbara datorer med nätverkskort för trådlösa nätverk - har ni nåt program som sköter just bara det trådlösa nätverkskortet eller kan ni bara aktivera kortet och komma in på nätverk?

Hemma hos min bror måste de ha ett program för att få kontakt med det egna nätverket och jag får ingen kontakt med min dator. (Hittar inte nåt sånt program på min burk.)
Är det för att de har kodat som de måste ha ett program eller måste man ha det oavsett?

(Funderar på om programmet på min burk tagits bort av misstag.)
 
Sv: Trådlöst nätverkskort - program?

Alla mina har haft ett program som hanterar det trådlösa nätverkskortet finns ett antal viktiga inställningar som knappast kan hanteras utan.
PL
 
Sv: Trådlöst nätverkskort - program?

Ok.

Har programmen ingått i kortet eller har du behövt komplettera?
 
Sv: Trådlöst nätverkskort - program?

Vid lösa kort har programmet följt med annars har de varit installerade vid leverans.
PL
 
Sv: Trådlöst nätverkskort - program?

Vi har program som medföljde det trådlösa nätverkskortet när vi köpte det. Kolla vad du har för kort och gå in på tillverkarens hemsida, där brukar man kunna ta hem programvaran som behövs :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 776
Senast: lundsbo
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 067
Senast: Artline
·
IT & mobiler Någon här som är bra på datorer? Min C: hårddisk är nästan full & jag hittar inte vad det är som verkar ta så enormt mycket plats...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Migo
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp