Bukefalos 28 år!

Träckprov, när?

B

BJÖRKIS

Vilken månad kan vara lämpligt att skicka in träckprov? Mina två 3-åringar ska gå kvar hemma över sommaren då de tävlar, 2-åringen ska ut i ringen och showa så han blir hemma till och från. Vet inte riktigt hur jag skall göra. 2-åringen åker på utställningsträning den 13 April och jag vill gärna kolla upp hur det står till med mask innan han far, är det för tidigt att ta träckprov i början av April?
 
Nej då, det är rätt lagom. Blodmaskarna har hunnit "vakna till liv" då.
 
Åh tack för ditt snabba svar, då vet jag att det blir "aktuella" svar på provresultaten. :rofl:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 338
Senast: Sirap
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 461
Senast: Takire
·
Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 403
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp