M

Mahogney

Jag ska träna för första gången i grupp på min fyra åring :eek: E ganska nervös för hon kan "explodera" Ibland.!!! åå nervösss :cry:

Sv: Träna

Bara de andra känner till att du sitter på en unghäst och hjälper dig genom att hålla avstånd så går det säkert jättebra!!

Lycka till!!

/Timsetim

oj förstår att du är nervös !

den kommer säkert vara lite vild, så varna de andra och håll i hatten så går det nog bra!

M

Mahogney

Mahogney skrev:
Jag ska träna för första gången i grupp på min fyra åring :eek: E ganska nervös för hon kan "explodera" Ibland.!!! åå nervösss :cry:

Nu har jag tränat och det gick JÄTTE bra hon var jätte lugn och fin!
bockade ganska mycket i början (innan vi hade börjat hoppa) men gud jag är så nöj!!!! :love:

M

Mahogney

Idag ska jag träna igen dock markarbete men det är roligt det med!!1 tror att det kommer att gå bra !!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: Paus1234
·
Träning Hej! Har ett 12 årigt irländskt sto som jag haft i snart tre år. I regel så tränar jag henne var annan dag. (Har två småbarn så har...
2
Svar
39
· Visningar
2 861
Senast: Waco
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
2 415
Senast: Ullmerkott
·
Träning Hej! Jag har för en månad sen skaffat en islandshäst på foder. Problemet är att han är väldigt krånglig när det kommer till att göra...
Svar
5
· Visningar
692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar