träning "light"

Gnist

Trådstartare
Gamla spöket och matte hade kameran med sig på en av dagen prommisar..

090402-rix-huvud.jpg


Lite "fintgående" både i koppel..

090402-rix-3.jpg


Och utan

090402-rix-4.jpg


Lite stanna, som han tycker är dötrist :eek:

090402-rix-2.jpg


Vill mycket hellre gosa :love:

090402-rix-6.jpg


Brukar ju lägga in lite olika övningar emellanåt, även för gamlingen så att han inte glömmer allt för mycket av vad han en gång i tiden lärt sig, men ställer inga krav på att det ska vara perfekt :D
 
Sv: träning "light"

Härliga bilder! Visst är det härligt med "gamlingarna" som man inte behöver tänka på att allt blir perfekt, utan bara på att ha en kul stund!
 
Sv: träning "light"

Han är härlig Rix! Jag tycker dom börjar bli som bäst sådär på ålderns höst.

De tre månader jag har min underbara hund när hon var tolv var obeskrivligt bra. (Hade flyttat hemifrån och från henne för flera år sedan då men fick "sno" henne en halv termin...)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 246
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 218
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 562
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Har sökt på aktivering i forumet men får mest bara upp trådar med ”bruksaktivering”. Och det passar verkligen inte mig och min lilltös...
Svar
16
· Visningar
1 307
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp