Träningstights som sitter bra i midjan

Jag är en sån där som lever i träningstights jämt, är dom bara svarta är det ingen som ser skillnad ändå tänker jag :angel:

I flera år nu så har jag nästan bara träningstights från HM, modellerna med hög midja och bred resår. Sitter där de ska oavsett aktivitet (löpträning, rörlighetsövningar, ridning - ja, jag rider t.o.m i träningstights), är inte genomskinliga och håller länge!
 
Jag har Drop of Mindfulness. Sköna, med hög midja. Dock något tunna. Jag upplever att de som är svarta i färg sitter bättre och håller sig på plats, till skillnad mot andra färger som lättare kasar. Svart överlag tycker jag sitter tajtare (även på andra klädesplagg).
 
Jag är en sån där som lever i träningstights jämt, är dom bara svarta är det ingen som ser skillnad ändå tänker jag :angel:

I flera år nu så har jag nästan bara träningstights från HM, modellerna med hög midja och bred resår. Sitter där de ska oavsett aktivitet (löpträning, rörlighetsövningar, ridning - ja, jag rider t.o.m i träningstights), är inte genomskinliga och håller länge!
Samma här! (Dock andra träningstights). Har nog inte ridit med vanliga ridbyxor på ca 10 år :angel:
 
Tror ni att Hm's tigths kan passa mig som är smal men har rejäla vader som drar allt nerför..jag har ungefär samma höft och midjevidd numera. (?)
 
Tack för alla bra tips sparar alla och tänkte bege mig till någon välsorterad butik och prova mig igenom ett antal. :) Problemet är att många sitter bra i affären men sen ändå hasae ner efter ett tag men nu känns det som att jag vet lite mer vad jag ska leta efter med bred och hög midja.
 
Är det någon som testat tights med "scrunch"? Det ser snyggt ut, men känns som det kanske kommer klia eller att man stör sig på det?
 

Liknande trådar

L
Utrustning Nu är jag så invinerligt tröt på att laga ridbyxor i grenen......:devil::devil::devil::devil: Jag har köpt jag vet inte hur många...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Bison
·
Hästvård Jag har haft olika problem med min ponny under en längre tid. Jag har tidigare lagt ut trådar här om vissa av problemen, men inget av...
Svar
15
· Visningar
2 231
Senast: Ajabaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp