Bukefalos 28 år!

Hiibus

Trådstartare
Hej! Jag ska köpa ett nytt träns till min häst och ska köpa ett på hö*ks har jag tänkt. Jag är på jakt efter ett Aachenträns eller ett träns med engelsk-nosgrimma. Vilka träns är bra kvalité och har ni något träns från hö*ks kan ni berätta lite om fördelar/nackdelar (:
 
Ursäkta men det här var dagens skratt. Du 'anonymiserar' namnet på butiken och frågar om någon kan ge tips om vad det finns för bra varor i just den butiken. Ska det vara anonymt eller inte?
Mitt itps är att åka dit och känna på kvaliteten. Mycket är "pappersläder". Jag köpte ett sådant för några år sedan. Jag räknar inte med att det håller i evighet men det var precis det träns jag ville ha.
 
@Hiibus

Åk till en av butikerna och känn på de träns du är intresserad av. En del är jättetråkig kvalité medan andra är väldigt prisvärda. Mitt favoritträns är ett ”ponnyträns” från hööks som kostade 189:- för typ 10 år sen och fortfarande är hur fint som helst.
 
Hej! Jag ska köpa ett nytt träns till min häst och ska köpa ett på hö*ks har jag tänkt. Jag är på jakt efter ett Aachenträns eller ett träns med engelsk-nosgrimma. Vilka träns är bra kvalité och har ni något träns från hö*ks kan ni berätta lite om fördelar/nackdelar (:

Ju dyrare, ju bättre är generellt sätt mottot på den butiken. Titta efter typ JH Collection och Gold Medal.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Habina
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Lisalei
·
Utrustning Dotterns nya D-ponny, arabiskt fullblod, behöver ett nytt träns. Ni som har erfarenhet av arabiska fullblod, har ni tips på vilka träns...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 245
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp