Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

IvoryTower

Trådstartare
Jag vill ha ett svart aachenträns med londonfärgat foder, typ Stubben Diana men utan bred nosgrimma , vet nån vart man kan hitta det?
:confused:

M

mizz_perfect

det på börjes finns väl inte kvar? inte i årets katalog iallafall.

det finns ett på hööks från gold medal eller något liknande. Jag vet dock inte hur det är i kvalliten eller hur det ser ut för övrigt.

IvoryTower

Trådstartare
Hur bred är din nosgrimma på Diana? Det vore jättegulligt om du ville mäta den, för i kataloger står det att den är bred men ser aldrig speciellt bred ut på bilderna. Ingen mening och beställa nåt för att sen få skicka tillbaka...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6456 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag var och hämtade ny häst häromdagen och insåg att jag nog vill köpa ett nytt träns till honom. 🤪 Men jag blir alldeles förvirrad av...
2
Svar
23
· Visningar
1 538
Tävling Är det någon som vet om man får tävla ponny utan nosgrimma? Vill veta vad som gäller i både hoppning och dressyr men förstår inte tr...
Svar
6
· Visningar
643
Utrustning Jag behöver fylla på förrådet med insektstäcken i stl 95 till min knottkänsliga ponny. Det funkar bra med vanliga "flugtäcken" om det är...
Svar
6
· Visningar
344
Utrustning Ni som har små ponnyer med små huvuden, vad har ni för träns till dem? Hjälper min stallägaren att leta efter ett fint träns till...
Svar
6
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundyrken
  • Uppdateringstråd nr 24

Hästrelaterat

Omröstningar