Träffa vargar på Kolmården

Sv: Träffa vargar på Kolmården

Alla ni som har åkt dit på "skolresa" kan läsa här! Varje år får vi önska vilket ställe som helst att åka på skolresa till. Det ska bli kul (alla brukar diskutera ihop vad vi ska rösta på men lärarna vet inte om det :p ) Det ska bli skojigt skojigt. skojigt skojigt :banana: (alltså att få veta vart vi ska åka) Förra året röstade jag på en Åsnefarm I LOVE ÅSNOR :love:

Sv: Träffa vargar på Kolmården

Nja det där är inte sant. För ett år sedan hade du 40 min tillsammans med delfinerna. Nu är det en timme. Man får klappa, prova att ge några kommandon och även vara med dem under vattnet en stund. Men man har aldrig fått simma med dem pga. säkerhets riskerna.
Jag vet för jag var där i lördags och det ÄR värt pengarna.

Goat Lover! jag vill bara säga att jag ÄLSKAR din "visningsbild"

Liknande trådar

Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 097
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 138
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 275
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hur många handläggare krävs det för att förstå att man inte orkar mer? Sedan december 2023 har jag bollats mellan Arbetsförmedlingen...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka