Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej hej! Ska på tävling i Hjo om två veckor, behöver träna lite trail. Det är B-nivå så jag behöver ganska svåra banor att öva på! Fantasin är inte i topp så jag undrar om ni vet någon bra sida där det finns skissar på trailbanor, eller om ni gjort någon egen?
http://www.horseshowpatterns.com/
Om du blir medlem här så får du tillgång till massa mönster till stora tävlingar, du behöver inte betala så länge du inte vill göra egna mönster, du får ett e-mail från sidan när det finns nya mönster att titta på.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Övr. Grenar Gjort sista träningspasset innan tävlingen och red både dressyren och så en teknik och en speed. Dressyren kändes faktiskt rätt bra! Kom...