Trail skiss!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare lullebulleh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 826
L

lullebulleh

Hej hej! Ska på tävling i Hjo om två veckor, behöver träna lite trail. Det är B-nivå så jag behöver ganska svåra banor att öva på! Fantasin är inte i topp så jag undrar om ni vet någon bra sida där det finns skissar på trailbanor, eller om ni gjort någon egen?

/Louise :D

Sv: Trail skiss!

http://www.horseshowpatterns.com/
Om du blir medlem här så får du tillgång till massa mönster till stora tävlingar, du behöver inte betala så länge du inte vill göra egna mönster, du får ett e-mail från sidan när det finns nya mönster att titta på.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 047
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 927
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka