Bukefalos 28 år!

Tråkig sambo

Sv: Tråkig sambo

kl

Nu har du fått lite handfasta tips här redan.

Men om ni leker i duschen och du inte är riktigt riktigt redo så gör vattnet att det kan göra rejält ont.

Duschen är dock bra för ensam stimulans..

Tror att du kan vara hjälpt av att först lära känna dig själv och hur du kan komma.

Vet du sen vad som får dig att komma kan du be honom smeka dig alt smeker du dig själv så du nästan kommer sen kan ni försöka.

Tror att osäkerhet hos honom gör att det låst sig för honom, sen kan man tappa suget om man är stressad över andra saker i livet.
 
Sv: Tråkig sambo

Tror att osäkerhet hos honom gör att det låst sig för honom
Precis.
Jag tror att han lärt sig att vad han än gör blir det inte bra med dig.
Så ni behöver hjälp på ett eller annat sätt att börja om från början, och lära er tillsammans hur ni fungerar. Då är det ju en fördel om ni var och en för sig vet hur ni fungerar själva först.

Jag skulle i er sits satsa pengar i ett sånt här äventyr:
http://www.afroditesapotek.se/orgasmskolan
 
Sv: Tråkig sambo

svar till alla:

nu har jag funderat lite och kommit fram till att jag egentligen inte bryr mig om jag får "komma" eller inte, det är närheten jag vill åt, sen är det bara trevligt om det är skönt samtidigt också.
det är sexet som är den stora boven, allt annat fungerar bra eller snarare bättre än innan då vi fortfarande jobbar på det gemensamt.

har aldrig haft sex i duschen, men förspel ja.
 
Sv: Tråkig sambo

Jag tror ni behöver flytta fokus, det verkar som ni tror att sex är inåut med kuken i fittan tills han kommer. Det är det inte. Jovisst, det kan vara en del av sex,men Sex är så mycket mer än det!
Skit i kuken i fittan sex ett bra tag och ha en massa annan sex! Lek med varandra, Läs snusk, titta på porr och framför allt TA REDA PÅ MER!!
Det har funnitsnågon bra brittisk tv-serie som jag inte minns namnet på som tog upp det mesta som ni verkar ha missat från sexualkunskapen. Någon som minns?
 
Sv: Tråkig sambo

Det finns en poppis bok ute nu... 30 nyanser av honom (?) ska tydligen få igång allt & alla :D (har själv inte läst den)
Prova att hitta dig själv & få kläm på vad du gillar så ska du nog se att resten löser sig, jag misstänker att du har en situation i ditt sexliv som skapar stor stress & det är mycket stressen som gör att du spänner dig = gör ont.
 
Sv: Tråkig sambo

Det finns en poppis bok ute nu... 30 nyanser av honom (?) ska tydligen få igång allt & alla :D (har själv inte läst den)
Prova att hitta dig själv & få kläm på vad du gillar så ska du nog se att resten löser sig, jag misstänker att du har en situation i ditt sexliv som skapar stor stress & det är mycket stressen som gör att du spänner dig = gör ont.

Nu hoppar jag in igen lite här..

"50 Nyanser av Honom" (eller "50 Shades of Grey")-trilogin tror inte jag är det allra bästa läromaterialet för TS och hennes pojkvän just nu, det är liksom som att försöka ta svart bälte i karate på direkten. Jag skulle tro att böckerna ger en rätt skev bild av sex om man inte har så mycket egen erfarenhet - ungefär som tonårspojkar som tittar på porr och tror att det är likt verkligheten.
 
Sv: Tråkig sambo

Det finns en poppis bok ute nu... 30 nyanser av honom (?) ska tydligen få igång allt & alla :D (har själv inte läst den)
Prova att hitta dig själv & få kläm på vad du gillar så ska du nog se att resten löser sig, jag misstänker att du har en situation i ditt sexliv som skapar stor stress & det är mycket stressen som gör att du spänner dig = gör ont.

Nej, den boken är rena dyngan i TS fall. Den är.ju inte ens bra om man gillar Bdsm..
 
Sv: Tråkig sambo

Sex-terapeuter? Vart hittar man sådana? De är väl svindyra eller? :eek:

Om du verkligen är så okunnig som du skriver här skulle jag snarare rekommendera ett besök på biblioteket. Numera lånar man via maskin på de flesta ställen, så du behöver inte vara orolig för att någon ska se vad du lånar.

Du hittar böcker om sex under beteckningen "V", alltså medicin. (V och några bokstäver till som jag inte har koll på.) Kolla både bland vuxen- och barn-och-ungdomsböckerna! Det finns ett och annat bland de böcker som vänder sig till tonåringar som är givande för vuxna.
 
Sv: Tråkig sambo

*halv kl*

Eller googla. RSFU, UMO.se osv är bra :) Fråga Olle är ett väldigt underskattat program! Finns fortfarande på kanal5 play tror jag :)
 
Sv: Tråkig sambo

Jag kan ta hand om mig själv bara att jag slarvar lite och skjuter saker framför mig hela tiden.

Det är oftast ingen fara att slarva lite så länge man gör det med måtta. Det kan vara lätt att tro att det är ett gigantiskt problem om man lever ihop med en ordentlig mamma eller man som tjatar ;) Om man är en person som förr eller senare faktiskt sätter sig ned och pluggar och klarar tentan, som förr eller senare faktiskt betalar fakturan + 50 kr påminnelse, som innan uhm tidningspapperet (eller whatever) tar slut pallrar sig iväg och köper toapapper osv. Dvs med lite hälsosam förmåga till panik i botten ordnar man det mesta.

Väldigt många människor slarvar lite, på varierande områden, säkert 50% av dem jag känner och de klarar sig fantastiskt bra. Mamma har ett sätt att uttrycka sig om ngt som gått åt helsike eller försvunnit -det är säkert "någon vän av ordning" som städat undan det (dvs ngn irriterande rigid ordningsbesatt filur:cautious:).

Kort sagt, bara för att dina familjemedlemmar är vansinniga ordningsmänniskor, få inte dåligt självförtroende! :D Du klarar dig sannolikt utmärkt själv. (Därmed inte sagt att du behöver bosätta dig själv, bara att du inte ska ta med det i funderingarna. Om du verkligen tror det är panik så be ordentliga mamma/pappa ringa en gång om dagen och tjata.)
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 674
Senast: tott
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 329
Senast: Mabuse
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 530
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp