Nej, nej, nej ... inget trams om våra hundar. Princess diva ar aldeles for tramsig som det ar. I dag tramsade damen varre an vanligt. Det beror sakert pa den har traden:cautious:
Trams av våra hundar? Varulven är jättetramsig när han har fästingar, det är en kamp varje gång jag ska plocka dem och jag ser direkt om han har någon för han ser väldigt skyldig ut, som om det är hans fel. :o

11233999_1196841890329546_254727841293416265_n.jpg

Detta är en Shiba, men det verkar som att Shibor har sin egna version utav "Lundehundsbromsen", :D

Liknande trådar

Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 081
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 881
Senast: Nota
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 079
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka