Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, första säsongen är färdig, nu har den andra påbörjats också (obs den moderna versionen! har inte sett den från 90-talet). Jag gillade symboliken i tempelriddarna och kulturen, även om det står i mangan att all likhet till verkliga grupper är rena slumpen@Asko
Ah, det är en anime?
Jag har sett rätt lite anime, jag såg Samurai Deeper Kyo förut och gillade den.
Så galna överstepräster är något för mig?
Tycker du ska ta själviskt av internetet.![]()
Flugtejp!Mission complete - dödat alla(?) flugor inomhus - nu ska de alla djävlarna vara döda så jag får vara i fred ikväll!
![]()
Tyvärr har vi inga, men vi har hederliga flugsmällor - två flugor i en smäll (ha) med döda flugor och dessutom motion!Flugtejp!
Jag äter mango och tittar på Mad Men igen![]()
Tuuuuumblr![]()
Det är därför man har flera olika tumblrs ju!
En farlig happy place som sagt
Det kan vara lika fluffigt som ett sockervaddsmoln eller lika perverst som nere i djupaste helvetet![]()
Jag har en för tv-shower/filmer och en för manga/animesDet är därför man har flera olika tumblrs ju!![]()
En farlig happy place som sagt
Det kan vara lika fluffigt som ett sockervaddsmoln eller lika perverst som nere i djupaste helvetet![]()
Jag orkar aldrig interagera med folk, jag bara rebloggar det som är vackertEller, om man är i fel fandom, bara fylld av bitchiga självutnämnda drottningar som tror de är allt och ser ner på alla andra i samma fandom.
/hon som lämnat tumblr.![]()
Jag orkar aldrig interagera med folk, jag bara rebloggar det som är vackert![]()
Du menar att du inte får konstiga mail med 'jag är x son och ska stämma skiten ur honom och du ska sprida min historia?'
Undrar hur det gick för honom.![]()