Tränare som följer med på tävlingar

Sv: Tränare som följer med på tävlingar

Det låter VÄLDIGT osannolikt :smirk:

Min tränare åker med gratis.. Hon säger att vi kanske kan göra henne en tjänst någon annan gåpng, så vi komemr upp och mockar och hjälper henne med att böra hinder till hoppträningen mm.. Men hon åker mest med för att hon tkr det är såå kul!

Jag tror att det är väldigt individuellt. Min ridlärare har precis fått barn, och har därför inte samma möjlighet till att åka med på alla tävlingar längre. Istället ringer hon efteråt och hör hur allt gått, vilket uppskattas till 100%. Dessutom ger hon en hel del tips innan tävlingar, så att det ska gå så bra som möjligt. Självklart följer hon med på de tävlingarna hon kan, och då hjälper hon alla, gratis. Jag tycker att det är skönt med tränare som är måna om sina ryttare, och som hela tiden bryr sig om hur det går för alla ekipage, och som stöttar i både med- och motvind.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 630
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
808
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 683
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka