Tränger mig före 1 vecka!

ia_

Trådstartare
Vattnet gick i natt så här är det på G nu!

Haft värkar från o till hela natten, avtagit lite nu ( :mad: ) som "värst" varannan minut och 1 min långa...

Men kl 14 ska vi vara på förlossningen, håll tummarna för att vi inte åker därifrån utan bebis på UTSIDAN! :)

Sv: Tränger mig före 1 vecka!

Åååhh, spännande !!

Lycka till :bump:

Wiiiiiii Heja Heja :)

Lycka till nu.

Tyvärr är jag hemma igen utan bebis... Värkarn avtog i stort sett helt under sena em, så BM tyckte jag skulle åka hem o vila/avvakta...

det har börjat dra igång nu igen men har ca 10 min mellan värkarna o de är inte spec. onda... ska tillbaka imorgon bitti om inget annat händer under natten! Hoppas på att få kunna sova iaf lite ikvälll/natt...
Har inget mer hänt tills tisdag morgon sätter de igång det hela!

så snopet :P

när vattnet går tror man ju definitivt det är på g! hoppas bebis kommer på bättre tankar snart :bump:

Nääää sicket läge :(
Men duuuu, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det, men jag tycker att man endå väntar för länge ;)
Själv så är jag i vecka 39+2 så jag bara väntar på att lillen ska ploppa ut :)

Lycka till nu i alla fall och vila dig så mycket du bara kan nu.

Ta väl hand om er alla.

Kram.

Men gud, så får du inte skriva...Du är ju inte alls hemma UTAN bebis, bebis är ju med dig på det tryggaste stället som finns!

//millus- som blev iskall när jag läste första raden

Antiklimax, men nu är det i alla fall på gång! Håller tummarna och önskar lycka till idag! :)

I måndags kväll kl 20.46 föddes lilla Maja! Efter 6h med värkar!

Självklart världens underbaraste!

Bild finns HÄR

Återkommer med utförligare berättelse när tid finns!

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 973
Senast: Lhas
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar... 12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 523
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är... 2
Svar
34
· Visningar
5 825
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025