Träning av hund

Lilla_Gubben

Trådstartare
Någon som har tips på träning man kan göra m hund om man inte är så mobil själv (övriga familjen tar hand om långa promenader), själv kommer jag på nosework, inomhussök, städa upp sina leksaker
Och hur får man tag på tränare som kan komma hem och hjälpa till (sthlmsomådet)...

Någon som har tips på träning man kan göra m hund om man inte är så mobil själv (övriga familjen tar hand om långa promenader), själv kommer jag på nosework, inomhussök, städa upp sina leksaker
Och hur får man tag på tränare som kan komma hem och hjälpa till (sthlmsomådet)...
Trickträning överlag, det finns ju massor man kan lära hunden.

Liknande trådar

Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den... 2
Svar
20
· Visningar
770
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 692
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 249
Senast: ildiko
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka