Haha
Vad gick sönder?![]()
Fick mig en redig smäll i nacken när jag missbedömde det lilla underlag vi hade lagt ut på golvet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha
Vad gick sönder?![]()
Fick mig en redig smäll i nacken när jag missbedömde det lilla underlag vi hade lagt ut på golvet.
Men ajHur känns det nu?
Jag är lite stel, har lite ont och på jävligt dåligt humör.
Blä. Hoppas det släpper.
Oj men förlåt! Tänkte mig att det var nån gammal kruka eller nåt som gick sönder. Hoppas det släpper snart!
Hur tänker ni kring vilodagar? Jag har ju egentligen aldrig tränat, så mina "vilodagar" har ju sammanfallit med hästens, vilket är en till två gånger i veckan. Men nu kör jag ju den där utmaningen, och det börjar bli kämpiga övningar nu. Vissa dagar är inplanerade vilodagar i appen. Hade ni vilat helt (vi kan ju räkna bort stallet kanske) eller hade ni kört något annat? Corepasset? Promenad?
Jag har ytterst sällan vila helt och hållet. Tränar jag inte så kanske jag rider och/eller promenerar den dagen istället. Ofta gör jag ju flera saker samma dag. Så jag gör mer eller mindre aldrig ingenting någon dag.