Jag var tvungen att kolla. Jag har i okt sprungit 17 löppass (inkl dagens). Blev lite förvånad då det känns som att jag knappt sprungit ngt alls den här månaden i och med foten. Hade en hel veckas uppehåll bla. Men blev ändå 65,6 km totalt. Så det märks ju att det bara är en massa korta rundor som jag springer. Så inte speciellt ansträngande.
Sen ska sägas att dagens pass i ärlighetens namn knappt kvalar in som ett pass. Det blev fyra vändor på grusvägen pga full storm. Jag ville inte springa i närheten av träd eller byggnader. Så det blev två vändor i ultrarapid och två i raketfart.
I hela 7,16 min höll jag på.
. Så egentligen borde det räknas som ett 1/4-dels pass. Men det var iaf tillräckligt för att få lite känningar i benmusklerna (som blev chockade över raketfarten).
Sen utöver springningen har jag ridit och simmat också. Men det har jag ingen koll på.
Sen ska sägas att dagens pass i ärlighetens namn knappt kvalar in som ett pass. Det blev fyra vändor på grusvägen pga full storm. Jag ville inte springa i närheten av träd eller byggnader. Så det blev två vändor i ultrarapid och två i raketfart.
Sen utöver springningen har jag ridit och simmat också. Men det har jag ingen koll på.